Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 3 februari 2013

Weekend

Haft en härlig helg! Tacokväll hos mina föräldrar i fredags, bakade kardemummabullar med mamsen igår så vi kunde göra semlor, lekte fotomodell på stranden, ute och åt på Årstiderna med min älskade (gud så god mat!) och brunch idag på ett för mig nytt ställe (Rosen Bar & Dining) som numer är mitt favoritställe :)

Många bullar blev det så nu ska frysen fyllas!




@ Årstiderna - Sanslöst god mat och bästa desserten nånsin! (Trippelchokladterrin med hallonyoghurtglass)






Dagens gooooooooooooooooodaaaaaaaa brunch!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar