Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 12 februari 2013

7 dagar kvar

Godmorgon!
Varit vaken sen kl 6 imorse.. Hmm, tanken va ju att jag skulle ha långa sovmorgnar nu när jag e ledig... Men men jag tar ikapp det under dagen..

En anledning var nog att jag sov igårkväll.. Skulle ju på middag med fina Amelie men en stund innan jag skulle gå så började jag må jätteilla å blev då rädd att det var nån kräksjuka.. Så vi fick ställa in :( det blev aldrig mer än illamående tack å lov! Jag la mig i sängen när jag mådde dåligt ca kl 17 å då somnade jag å sov tills Mange kom hem tre timmar senare..

Idag mår jag iaf bra! Är en duktig hemmafru som tvättar å har fixat köket innan klockan ens är tio ;) sen ska jag ut till hyllie för att luncha med min älskade på Percys (Malmö arena). Mange tjatar nämligen jämt om hur god mat det är där så nu ska jag ut å prova.

Sen är planen att packa om BB-väskan lite och laga en stooor lasagne som ska frysas in till trötta dagar som nyblivna föräldrar.

Ganska soft dag med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar