Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 13 februari 2013

5 dagar kvar - alla hjärtans dag

Happy valentine's day! :)

Sovit som en stock hela natten! Och väcktes av min Darling med en jättegullig alla hjärtans dag-present!

Idag börjar dagen med tidigt besök av Linda! Därefter blir det lunch i Limhamn med Julia å lilla Linnea :) hoppas vår lille blir lika cool å charmig som henne, hon e helt fantastisk!

Sen blir det lite shopping å förberedelser inför en romantisk alla hjärtans dag-middag med den bästa personen i mitt liv! Min älskade Darling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar