Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 13 februari 2013

Babynest - check!

Åååhh det tog lite mer energi å tid att sy babynestet än vad jag räknat med... Den ständiga tidsoptimisten ;) Men det blev jättefint om jag själv får säga det :) men nu e jag supertrött å behöver ligga å sträcka ut magen.. Så det blir nog ingen paj-lagning idag..

Anledningen till att det tog tid var att jag var ju tvungen att lära känna min symaskin först å jag gjorde något fel när jag trädde undertråden så när jag skulle provsy i ett gammalt tyg så bara fastnade allt.. Men jag redde ut det till sist å sen gick det väldigt bra med babynestet! Tog ca 3 h, fast jag tog nån paus då och då..

Var iaf en duktig bloggerska å tog foto då å då ;)

Insåg att jag måste köpa en stor tygsax och måttband.. Men det löste sig med min lilla sax å måttstock oxå ;)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar