Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 19 februari 2013

I väntans tider..

Idag har jag sovit länge, varit hos barnmorskan och sen sovit å legat i soffan å kollat på tv.. faktiskt väldigt skön dag! Kollade även på "ponnyakuten" på SVTPlay och guuuuud vad det fick mig att längta efter ridningen igen.. jag vill rida western å hoppa å rida vanlig dressyr.. Jag e så avis på de söta ungarna med sina ponnysar.. ponnytiden var sååå underbar!! Längtar iaf oerhört tills kroppen är återställd så jag kan komma igång och rida igen!!

Längtar tills jag får hoppa upp på Mary igen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar