Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 26 februari 2013

1 vecka över...

Godmorgon kära vänner :)

Still no baby.. Idag är det en vecka sen han var beräknad men han fortsätter njuta av lugnet där inne i magen.

Jag börjar tro att vi kommer få tvinga ut honom med igångsättning på BB nästa vecka.. Fast jag hoppas verkligen att han kommer denna veckan av sig själv, för igångsättning ska tydligen inte vara nån höjdare!

Mange ska på en speciell kurs ons-tor, vilken han velat gå väldigt länge och som ger honom en certifiering så han kan jobba med nya uppgifter som han tycker är roliga, så Mange vill att han stannar inne lite till å kommer på fredag istället ;) men men, vår lille prins kommer när vi minst anar det.. Och vi kan inte göra något åt det..

Det är en konstig känsla nu med den här väntan. För en vecka sen var jag lixom redo.. Taggad.. Nu känns det lite annorlunda.. Känner mig inte lika förberedd längre.. Knasigt! Känns som att jag bara ska va en trött å tung hemmafru ett år.. Blir svårare å svårare att förstå att jag när som helst kan ha en liten bebis här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar