Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 18 februari 2013

1 dag kvar

Idag har jag haft bästa Josefin på besök :) förutom allt snack å skratt så har hon hjälpt mig att bära tvätten då jag hade tvättstugan idag ;) perfekt!

I övrigt har jag tagit det lugnt hela dagen, precis som jag bör. Hela denna veckan har jag oplanerad och ska vila mkt.

Störigt, har tänkt på ett inlägg halva dan, men nu har jag glömt det.. Irriterande! Så idag blir det inte roligare än så här på bloggen :(

Nu blir det movietime igen! Igår såg vi "Safe House" och den var jättebra så den rekommenderar jag!! Nu blir det "Cockpit".

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag är jättedålig på att kommentera, men läser i alla fall din blogg sedan Itrim-tiden :).
    Ville mest önska lycka till med bebisen! Ni har en härlig (och omtumlande) tid framför er!
    Kram!

    SvaraRadera