Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 5 februari 2013

3 arbetsdagar kvar

Sista veckomötet idag. Suttit å gått igenom mina grejer å skrivit en lista på vad jag behöver göra innan jag går på fredag.. T ex rensa ut papper och packa ihop alla mina grejer i en flyttlåda som ska stå i arkivet.. Skuuum känsla!

Kvällen har spenderats hos bästa Emma med falafel å maaaaaassa snack. Inte setts på tu man hand på flera månader!! Å så fick jag mysa med gosiga Nikita (Emmas hund).. Underbart!

Nu ska jag ta en kopp hallonbladste å sen blir det bedtime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar