Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 15 februari 2013

Gravidfoto

Igårkväll fick vi några smakprov från gravidfotograferingen vi gjorde i lördags. Vi blev mållösa! Jag fattar inte hur man kan fota så här fint!?! Tusen tack bästa Emma!! Underbart att ha en vän som är så duktig och som vill slösa en lördagseftermiddag på oss.

Här kommer några av fotona. Fotograf Emma Ingolf :)





2 kommentarer:

  1. Tack så fint du har skrivit Lina. Självklart ser jag inte en eftermiddag med er som att slösa bort en eftermiddag :-)
    Jag hade jättetrevligt och jag är så glad att ni är nöjda. Mer kommer snart.

    SvaraRadera