Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 3 februari 2013

färdigshoppad!

Idag hann vi hämta ut symaskinen och åka till Stoff o Stil å köpa tyg å annat som behövs för att sy babynestet. Blev ett fint turkost tyg med vita stjärnor på. Mange som hittade det och jag föll för det direkt =) Så nu har vi allt vi behöver!

Mange stack iväg på bio nu så jag blir home alone största delen av kvällen. Kommer dock inte göra så mkt för jag e rätt trött i kroppen och framförallt mina svullna fötter. Så nu blir det lite mys så får jag ge mig på babynestet en annan kväll!

Anledningen till att jag inte hänger med på bion är att det ju är så mkt sjukdomar som går just nu, och jag försöker göra vad jag kan för att undvika smitthärder.. inge kul att vara höggravid å åka på kräksjuka eller influensan!

Bara 16 dagar kvar nu tills bebisen är beräknad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar