Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 20 februari 2013

En dag över..

Ingen bebis igår som sagt så nu börjar vi räkna igen, fast på hur många dagar över tiden det blir ;) jag har haft känningar på kvällarna sen i lördags men inget på dagen.

Inatt fick jag inte mkt sömn, förmodligen pga alla tupplurer igår em/kväll... Och pga röriga jobbiga drömmar.. Och när Manges väckarklocka ringde 6.45 så var jag superhungrig så det var bara att gå upp.. Men jag lyckades somna i soffan vid 9 och sov nästan 3 timmar! Såå skönt!

Nu funderar jag på vad jag ska göra idag.. Ikväll har vi planer så jag vill inte ta ut mig så jag kanske borde stanna kvar i soffan å slappa.. Jag e ju dock inte världsbäst på att slappa dag efter dag...

Först tänkte jag ta bussen till Ikea å shoppa "sovpåse" (som tydligen är det som bebisar ska ha istället för täcke..tack Annika för tipset!), men risken e att jag pga det inte kommer orka ikväll.. Galet att bara orka med EN aktivitet om dagen..

Nej, men nu kom jag ju på vad jag kan göra :) BARNRUMMET! Ha ha.. Hade jag redan glömt.

1 kommentar:

  1. Hej Lina fina! Vi hade ingen sovpåse till barnen. De har sovit utan täcke självmant, men vi har haft vanligt täcke tillhands men annars en vanlig babyfilt. Du fick ett par av mig. Om du inte orkar till ikea. Vi "köpte" vår säng på Ikea, eller rättare sagt vi betalade inte för den eller skötbordet. Killen i kassan glömde slå in det...Sova Johan och Alice har sovit i en stulen säng...Haha. Hoppas att Prinsen kommer snart! Jag kan ringa senare och snacka lite om du har tråkigt. Kram

    SvaraRadera