Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 8 februari 2013

I'm a free woman!

Sådär ja, då var nedräkningen slut och jag har alltså jobbat sista dagen för i år! Ja, sista på 13 månader t o m. Sug på den karamellen va ;) he he..

Dagen blev rätt stressig, det tog mer tid än vad jag trott att packa ihop allt.. Men nu är det alltså slut.. Känns overkligt!

Så nu hoppas jag på lite ledigt med mkt vila innan det är dags att fylla dygnet med blöjbyte och amning ;)

Kvällen har firats med film (prime time -bra film!) och med mitt favvogodis - Marabou mjölkchoklad :)

Imorn blir en fullspäckad dag med roligheter :) berättar mer imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar