Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 28 februari 2013

9 dagar över...

Då var det torsdag! Hade lika gärna kunnat vara måndag.. Snacka om att dagarna flyter ihop när man inte jobbar.

Sovit som en stock inatt, inte ens vaknat för att gå på toa, vilket jag annars gör 2-3 ggr/natt. Underbart!! Så idag hade ju varit en perfekt dag att föda barn, fullständigt utvilad ;)

Igår höll jag ju mig i sängen och soffan för att bli av med smärtan, vilket fungerade, så idag är jag RASTLÖS!! Ska ta en promenad in till stan å luncha på bästa tapas-stället La Roche med Julia och lilla Linnea :)

Nu ska jag äta lyxfrukost. Min älskade man hade fixat fina räkmackor på vägen hem igårkväll. Mumma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar