Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 februari 2013

Två dagar över tiden

Då är det torsdag och jag e uppe med tuppen igen. Många långa vakna stunder inatt så det blir tupplur senare idag igen.

Igårkväll var vi på O'Learys med Annika, PG å Mark. Käkade gott och såg på Champions league-matchen Milan-Barca. Jag är ju ingen fotbollsfantast men gillar stämningen :) och vi tjejer snackade mer än vad vi tittade på fotbollen ;) jag blev dock trött i kroppen innan matchen var slut så då åkte vi hem och jag har ingen aning om hur det slutade..

Idag blir det lunch i västra hamnen med Linda och sen har jag inte något planerat mer än att ta ett bad. Badar i badkaret nästan varje dag :) har ju jättemkt vätska i benen/fötterna och det trycks tillbaka när man ligger i badet eftersom vattentrycket e högre än luften.. Så fort jag badat klart och ställer mig upp så börjar det sticka som bara den i fötterna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar