Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 17 februari 2013

Instruktionsbok?

Herregud så mkt man måste veta om bebisen.. Får man en instruktionsbok med sig hem från BB?? Det hade jag velat ha!! Förstår inte hur man bara kan bli hemsläppt med sin bebis.. Man borde först klara ett "bebis-körkort"...

Anledningen till ovan stycke är att jag tycker jag läst på en hel del.. Men ändå fick jag av en slump precis lära mig en ny sak när jag googlade om annat.. Att bebisen inte ska sova med täcke!! (Risk för plötslig spädbarnsdöd..)

2 kommentarer:

  1. När man köper valp får man en instruktionsfilm...

    SvaraRadera
  2. Bebisen ska inte sova för varmt, då tror han/hon att den är i magen igen och då kan bebisen sluta andas. Men lite täcke på benen är ingen fara. Jag har tänkt på dig idag. Har massor av kläder till...
    Kramar

    SvaraRadera