Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 27 februari 2013

Mitt liv som soffpotatis

Foglossningssmärtan har tack å lov släppt! Inte helt men nästan. Otroligt skönt.. Inatt och i förmiddags var det fruktansvärt varje gång jag skulle från sängen/soffan till toaletten.. Å man behöver ju besöka toan ofta när man e gravid..

Har legat ner heeeela dagen så det är väl det som gjorde susen :) inga värkar än men lite andra tecken på att förlossningen närmar sig så det känns positivt!

Hade velat blogga om annat än bara att jag ligger i soffan jämt.. Men när man inte gör nånting så är det svårt att inspireras till andra inlägg.. När vår lille prins väl är här så kommer bloggens fokus såklart vara på honom till en början, men sen kommer det även handla om att komma i form igen samt livet i allmänhet. Jag har ett spännande år framför mig och det ska bli roligt att dela det med er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar