Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 7 februari 2013

1 arbetsdag kvar!!!!

Idag har jag haft en jättebra dag. Mått bra i kroppen å inte varit så extremt trött trots ännu en natt med kass sömn. Kändes som att jag hade kunnat jobba nästa vecka också ;) men det tänker jag INTE göra! Ser fram emot att få ta det lugnt å vila mkt!

Imorn är alltså sista dagen på jobb.. Fast jag kanske kommer komma en sväng till jobb en dag nästa vecka då vi ska få besök av en kollega från Malaysia, som jag haft jättemkt kontakt med.. Så hade varit roligt att få träffas IRL ;) vi får se!

Morgondagen kommer nog bestå av vanligt jobb på förmiddagen, lunch med favokollegan (å vännen) Camilla, sen kommer eftermiddagen nog först bestå av vanligt jobb, sen packa ihop alla mina saker, bjuda på tårta och logga ut från allt!

Ikväll har jag varit på italienska Via Napoli med bästisen Josie :) en stor pizza å en fanta så nu e jag proppmätt!

Ska sätta mig å googla runt på tårtor nu.. Behöver lite inspiration.. Mamsen ska ha fölsedagskalas på lördag och jag ska baka tårtorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar