Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 februari 2013

Min säng inatt..

Här e min säng för inatt.. Jag sover ju så sjukt dåligt nu å ligger vaken i timmar på natten vilket gör mig galen.. Plus att när jag väl sover så snarkar jag JÄTTEHÖGT pga graviditetsnästäppan, så Mange e helt slut av sömnbrist (trots han sover med öronproppar)..

Mange spelade in det häromnatten och mätte då även volymen.. Det lät hemskt, som en tjock skogshuggare, och kom upp i hela 86 decibel som högst :( galet..

I a f så tyckte jag dels att Mange behövde få en hel natts sömn eftersom han jobbar och inte kan sova på dagen som jag gör.. Och dels så kan jag sätta på tv:n när jag har mina vakna stunder.. Win/win ;)

Men det är bara inatt, vi avskyr att sova ifrån varann..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar