Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 17 februari 2013

2 dagar kvar!

Missade ju nedräkningen igår ;) men det var fullt upp så hanns inte med..

Killarna var här till halv tre då vi skjutsade dem till buss å kompis. Sen var det bara att duscha å göra sig i ordning för 75årskalas för Manges faster. Blev en riktigt trevlig kväll med många nya ansikten. :) varje person sa typ "det börjar bli dags snart, va?" Å pekade på magen.. När jag då svarade "ja, det är beräknat på tisdag" så blev alla chockade! ;) ha ha..

Många var förvånade att jag orkade komma dit så nära inpå och visst borde man ju bara ligga hemma å vila... MEN dels så förklarade jag att jag mår väldigt bra, och sen att förutom Manges faster med make så har jag aldrig träffat den sidan av hans släkt. Mange hade inte träffat sina kusiner på över 6-7 år.. Så jag kände att jag verkligen ville komma dit å träffa alla när de för en gångs skull var samlade :) vem vet när det blir nästa gång!?

Det enda som inte var bra var att efter 1-2 timmar så gick en av gästerna hem för han var tydligen sjuk.... Å kände sig ännu sämre.. Det var precis det jag var rädd för.. Att någon skulle vara där å vara sjuk.. Det går ju mkt influensa nu.. Vill INTE bli sjuk nu!! Måste säga att jag tycker det är dålig stil att komma till ett kalas där man dels vet att värdparet är gamla, svaga å knappt skulle klara en riktig influensa.. å dels att det ska komma en liten 7månaders bebis.. Förstår mig inte på sånt.. Jaja, håll tummarna att han inte lyckades smitta nån av oss!

1 kommentar:

  1. Ja varför gör folk så inte helt ovanligt tyvärr. Men arg blir man. Hoppas du inte blir sjuk. Lycka till med bebben

    SvaraRadera