Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 6 februari 2013

2 arbetsdagar kvar

Fy fan vad det ska bli skönt att gå på ledighet på fredag! Kan säga att det behövs.. Sover såå dåligt så jag är sååå trött.. Idag hände en grej som jag aldrig lyckats med förut..

Jag satt å skrev i ett Word-dokument.... och SOMNADE!!!! Insåg bara helt plötsligt att jag blundade och när jag öppnade ögonen så hade jag fleeera rader skrivna av bara en bokstav om och om igen... Den bokstav där min hand hade stannat.. Ha ha.. Crazyyyyyy!!

Tack å lov har vi väldigt lugnt på jobb.. En bra å lugn sista vecka :) kommer sakna mina kollegor massor! Man umgås ju mer med sina kollegor än med sina vänner, eftersom man sitter ihop 8 h om dagen..

Framförallt kommer jag sakna vår lille maskot Enzo... Vår avdelningshund :) han förgyller verkligen dagen när han kommer så glad med viftande svans å bara vill ha lite kärlek. Underbara hund!

Kasst foto... Ska ta bättre imorn på vår lille gullis!



1 kommentar:

  1. Hahaha galet kul ju att du somnade när du satt och skrev. :)

    SvaraRadera