Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 17 februari 2013

Världens bästa Darling!

Som min älskade Darling har fixat idag! Först storhandlat själv då jag kände mig för trött för att hänga med, sen lagade han storkok av kasslergryta som var riktigt mumsig (perfekt att frysa in) och sen har han storstädat hela lägenheten... Själv har jag sett på film, packat om lite i BB-väskan och mitt lilla bidrag till städningen var att torka av borden... Och skölja ur badkaret efter att han skrubbat det ;)

Nu är vi iaf helt redo för att åka till BB å komma hem med vår lille prins. Och nej, barnrummet är fortf inte färdigfixat men skötbordet inkl tillbehör är färdigt och alla babykläder är tvättade å sorterade i lådor efter storlek... Å det är allt vi behöver till en början :)

Nu blir det filmmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar