Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 22 februari 2013

Fredagsmys

Fikade med Jullan å världens goaste Linnea idag. Hon e så söööt! När vi träffades så sträckte hon direkt armarna mot mig å ville komma till min famn, så jag kände mig riktigt poppis ;) gullunge!



Ikväll har jag haft bästis på middag å fredagsmys. Jag har blivit lite besatt av tosca!! Så efterrätten idag blev päron med toscatäcke serverat med glassfabrikens italienska vanilj samt pistageglass. Mumma!



Har haft mer å mer känningar/värkar idag så jag hoppas det är nåt på gång i helgen :) blir pirrig å nervös varje gång det värker till.. Känns helt overkligt att vi kan få en bebis när som helst!! :) väldigt mkt känningar just nu dessutom.. Wiii hoppas hoppas!! Men men, det tar säkert en vecka till ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar