Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 24 februari 2013

5 dagar över...

Tick tack lille bebis.... Sätt fart nu!

Inatt kände jag av en lätt värk å tänkte "jaaaa kom igen nu!!" Och då ökade värken å jag sa "Aaaj!!" Varpå den försvann... Ha ha.. Sen började det om igen å samma sak hände 3 ggr innan det slutade helt.. Suck..

Det är verkligen skräckblandad förtjusning varje gång jag känner av en förvärk.. Glad för att jag vill att han ska komma ut, men blir i samma stund grymt nervös för förlossningen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar