Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 24 februari 2013

Komma igång

Nu har vi googlat på vad man kan göra för att få igång förlossningen ;) herregud såna sjuka grejer folk utsätter sig för för att slippa vänta en vecka eller två..

Ett tips var att dricka ricinolja.. Vilket sätter igång, men ger dig världens magsjuka å gör förlossningen till en mardröm..

Ett annat var att äta ananas.. Närmare bestämt SJU STYCKEN färska hela ananaser!! Detta ger dig en djävulsk diarré som i sin tur kan påverka livmodern.. Men hur kul e det att föda samtidigt som du har världens diarré? Blä!

Nä, jag håller mig till de normala och trevliga tipsen som att ha massa sex och promenera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar