Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 10 februari 2013

Vila!!!

Tårtorna blev uppskattade och kalaset var supertrevligt :)men idag kan jag lova att jag e helt slut.. Alla olika poser igår på fotograferingen har gjort att jag har skitont i rygg, knä å fogarna :( plus att jag e supersvullen i fötterna så de gör asont.. Å så har jag knappt kunnat sova pga av allt detta så jag e som en zombie.. Wohooo..

Vi sov över hos mina föräldrar och har nu precis kommit hem. Tog med oss min systerson Hugo så nu sitter han å Mange å spelar FIFA. Å jag ligger å vilar.. Zzz..

Resten av dagen idag ska jag göra INGENTING! Så jävla gött! Och guuuud vad skönt det känns att veta att jag inte måste jobba mer nu. Jag behöver all vila jag kan få nu innan det e baby-time ;)

(glömde tyvärr fota tårtorna innan vi högg in..)







1 kommentar:

  1. Fina tårtor! Känner med dig när det kommer till svullna fötter och ben! Hade samma med båda barnen, mest med Johan. Snart är det över! Även om vattnet i benen och fötterna sitter i några veckor efter förlossningen.
    Jag orkade inte ringa Lena igår, det hade blivit för jobbigt. Kram kusin!

    SvaraRadera