Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 28 februari 2013

Sömntuta

Jag har varit galet trött idag... Fattar inte varför, var ju så utvilad imorse! Sov nån timme efter lunch och tog sen en promenad på 1 h med mannen å sen var jag redo att sova igen.. Hade tänkt träffa mina finaste ikväll men det satte tröttheten stopp för :(

Still no baby så nu är chansen ute för en februari-bebis.. Det får bli en marsbebis istället. Bara han inte kommer på söndag.. Då fyller min systerson år och jag vill inte "dela" fölsedag med någon i familjen.. Så jag slår vad om att han kommer då.. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar