Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 22 februari 2013

Tre dagar över...

Det där med soffan var ingen höjdare..minns nu varför jag slutat ha tv i sovrummet.. Jag kan inte stänga av tv:n.. Kan inte slappna av å somna. Men men, Mange fick sig en bra natts sömn iaf och vid 7 imorse kröp jag in i sängen å somnade gott å sov hela förmiddagen :)

Idag e planen fika med Jullan, sen kommer bästa Josie på middag å filmkväll :) mysigt värre!

Ingen bebis i sikte än.. Tycker faktiskt han borde komma i helgen.. Kom igen nu din envise lille unge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar