Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 12 februari 2013

Dags att sova middag ;)

Goooood mat på Percy's minsann! =) Blev så paff, bussen tog bara 14 minuter ut till Hyllie!! Jag tänker mig att det borde ta minst 30 min. Supersmidigt!!

Har förutom morgonens tvätt å kökstjänst och lunchen på Hyllie även lämnat in skor för omklackning, lämnat ett paket som ska i retur till Lovely Mama (återkommer om deras kassa service en annan dag) och besökt Slottshagens BVC som ligger närmst oss för att anmäla att vi snart blir föräldrar.

Så nu e jag heeeeeeelt slut! Ligger i soffan å tittar på "En unge i minuten" och bölar för det är så coolt med förlossningar!! ha ha.. längtar tills det är dags för oss att träffa vår lille älskling. Nu får det bli en tupplur för jag e sååå trött! Sen tar vi tag i BB-väskan och lasagnen så det e klart när Mange kommer hem.

Idag e jag en duktig hemmafru minsann ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar