Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 23 januari 2013

Time flies...

Nähä, det blev inget gjort i barnrummet trots allt.. Fick lite sammandragningar och det betyder vila vila vila! Så det är vad jag gjort hela kvällen.. Men men, jag är nöjd med dagens arbete ändå :) och dessutom så är ju tanken med mina lediga onsdagar att jag just ska vila ;)

Att vila varje dag e ingen höjdare men att vila en dag i veckan så här e riktigt mysigt! Känner nu att jag gärna hade vilat imorn oxå... Men det blir jobb 2 dagar å sen e det ju helg igen! Time flies :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar