Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 31 januari 2013

I'm back!

Idag är jag på benen igen efter 3 dagars vila pga en jäkla migrän. Känns skönt att vara igång igen =) Bra dag på jobb, följt av en trevlig liten entimmes-dejt med Julia å lilla charmtrollet Linnéa å nu blir det mys i soffan.

Precis beställt 50 Shades-trilogin på engelska och ser väldigt mkt fram emot att läsa dem. Hört mkt gott om dem ;-)


6 arbetsdagar kvar nu innan det är dags för "mamma-jobbet" att börja! =) Helgen kommer bjuda på mycket lugn.. hälsa på mina föräldrar, ut på romantic dinner med min älskade man och mumsig brunch med vänner på söndag.

Eftersom jag mått dåligt nu i veckan så blev det aldrig något besök på stoff o stil där jag skulle köpa tyg m.m. till babynestet.. Men ska försöka åka förbi där imorgon å se om jag får tid och lust (och ork) att sy i helgen. Har inte hämtat ut symaskinen heller men det får jag fixa i helgen! Mange e glad för symaskins-köpet för han har både byxor å tröjor som kan behöva sys i lite sömmar som gått upp. Och jag vet att jag har flera jackor där det är hål i fickorna.. så det blir nog bra det här! Nu ska jag bli sytant! Kanske får starta upp en liten syjunta ;) ha ha.. noooo, don't think so!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar