Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 12 januari 2013

Kul med paket!!

håhå jaja.. blev ingen städning.. vi fastnade framför datorn med att leta babygrejer ;) det e grymt bra att kunna shoppa på nätet men oj så snabbt pengarna rullar.. känns lixom inte som att man spenderar pengar på samma sätt som i en butik.. men men, det var grejer vi behövde, så inget onödigt än så länge.. jag klickade först på "lätt i varukorgen" på massa grejer men rensade sen bort allt onödigt ;) Plus att vi hittar bättre priser på nätet än i butikerna..

Sen kom vi till sist iväg till Kronprinsen där vi kunde hämta ut två paket med grejer vi beställt tidigare och där vi kunde skicka iväg två paket - ett till Manges syrra i Australien med lite babypresenter till deras nyfödda dotter samt ett till våra vänner på Nya Zeeland som vi hälsade på på bröllopsresan :)

Även om man beställt och betalt för grejerna själva så tycker jag det är som att fylla år när man hämtar ut paket ;) ha ha... en sån fröjd att öppna paketen.. Dagens skörd var:

Skötväska Brio Messenger
Babybjörn
Babygym Pingu
Nappflaska Mr Brown
Babywatcher
Frotté/plastlakan

och sen hade de slängt i en liten extrapresent som vi inte hade beställt :) Ett påslakanset till vagnen. Enkelt vitt, men helt perfekt för det har vi inte handlat än! Tack för det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar