Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 13 januari 2013

no more hokus-pokus

Måste ju berätta om "hokus-pokus"-behandlingen igår! Jag ska nu sluta kalla den för hokus-pokus och kalla den det den heter. "Cranio Sacral Terapi". För vet ni vad mina vänner? Den funkar!! Inget hokus pokus! Nu är foglossningsvärken borta igen! Crazy... 

Denna gången kände jag effekten mer än sist redan under behandlingen. Hon höll bara handen mot där jag hade ont.. och efter några minuter kände jag hur det onda började pulsera.. så sa jag det till henne, och då sa hon att jag är väldigt känslig som känner den pulseringen, det är tydligen inte alla som känner den. Trots att det inte känns som hon gör något speciellt så känner jag ju att kroppen reagerar på det lilla hon gör.. häftigt!

Så om ni har ont så rekommenderar jag att prova! Maria Eriksson på Citymassage.se på Baltzargatan i Malmö. Det handlar alltså inte om muskelvärk utan om skelett, vävnader och sådant.. Referera gärna till mig om ni bokar tid där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar