Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 6 januari 2013

Effektiv dag!

Idag känner jag mig som mig själv igen :) vi började dagen med att strosa runt på Emporia och jag har nog inte varit där sen slutet av november då det var massvis med folk.. Men idag va det helt lagom mkt! Skönt!

Fick shoppat nya skor, nya innetofflor, amningsBH, amningslinnen/tröjor samt lite babykläder att ta med till BB :) Gud så pyttesmå kläder!! Fattar inte att vi kommer få en liten bebis snart!?!

Sen tog vi en sväng på Apoteket och Willys å handlade massa salvor, krämer, våtservetter, blöjpaket och massa andra grejer man behöver på skötbordet.. Galet mycket!! Men men, nu ska vi väl klara oss en tid ;)

Sen åkte vi förbi Jysk å köpte ett litet minivitrinskåp till köket att ha micron på (nu när diskmaskinen står där micron stod innan).. Och så köpte vi täcke å lite sängkläder till vår lille prins. :)

När vi kom hem så började Mange bygga ihop skåpet å jag började packa upp alla babysaker och ställa det på sin plats. Sen var min energi slut så det blir inget gjort med barnrummet denna helgen heller.. Jaja, vi har ju förhoppningsvis 6 veckor kvar innan det måste va klart ;)

viktigare att vila när kroppen inte är på topp än att stressa fram något bara för att man hade tänkt ha det klart en viss datum!

Men jag tycker man kan säga att idag varit en effektiv dag! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar