Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 11 januari 2013

TGIF

Har sovit mkt bättre de senaste nätterna, men inte som vanligt.. Så jag har varit rätt trött hela veckan. Ser fram emot helg och att få sova ut! Vet inte varför men jag sover som bäst på morgonen/förmiddagen... Nätterna e ingen höjdare :(

I övrigt mår jag bra men foglossningen har kommit tillbaka.. Så nu har jag bokat en ny "hokus pokus"-behandling i helgen.. Så nu e det upp till bevis. Skulle det bli effekt även denna gång så tror jag verkligen på denna behandling. Annars var det ju bara ren tur/slump förra gången.

Nu e det dags att bege sig till jobb! Ut i kylan!

Ha en bra dag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar