Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 3 januari 2013

energi!

Längtar tills om några dagar när jag är lite piggare (friskare) och orkar ta tag i barnrummet.. Vi skulle ju ha gjort klart där i helgen så det va klart till nyår.. men eftersom jag mådde dåligt och hade så ont så kunde jag ju inte göra nåt sånt då.. och jag vill vara med och fixa, inte att Mange ska göra allt själv. ;-) Hoppas på massa energi nu till helgen så vi kan fixa det då.

Kommer vara skönt att ha hemmet klart.. och BBväskan klar.. så kan man spendera sista lediga helgerna med att baka och laga mat så man har frysen full med kakor och matlådor till första tiden efter BB ;-) Fått de tipsen från vänner med barn.. Så det får bli lite storkok.

Vi skypade precis med Manges svägerskan i Australien! Fick se lilla bebisen.. såå liten och söt :-) längtar längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar