Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 8 januari 2013

Aj!!

Åh inatt var sämsta natten nånsin tror jag! Har ju i 2-3 veckor haft problem att mina händer domnar bort när jag sover.. Men inte störts så mkt av det.. Har hört många andra som även haft väldigt ont i samband med bortdomningarna och var ju glad jag slapp det.. Tji fick jag! Inatt har jag sovit max 1 h i sträck :( vaknat konstant av att händer och underarmar domnat bort och gör riktigt ont!! Så då vänder jag på mig å skakar liv i dem å masserar dem lite.. Sen somnar jag om.. Eller.. Sen hinner jag knappt somna om förrän det värker igen :( blä!! Det ska hjälpa att använda handledsskydd så jag ska prata med barnmorskan om det på måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar