Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 24 januari 2013

Symaskin!!

Herregud så lätt det är att impulsshoppa när man sitter framför datorn.. Satt å funderade på det här med att sy ett eget babynest.. och att jag då måste hitta en dag där det passar att jag åker till mina föräldrar och kan sy på deras symaskin.. sen började jag tänka vidare på alla gånger jag tänkt sy saker men det aldrig blivit av för att jag inte känt för att sy när jag väl varit hos mina föräldrar.. Har flera olika mönster och tyger i garderoben som väntar på att bli sydda.. Jag är ganska duktig när jag väl sätter igång.. men jag är sån där som måste ha det nära till hands så att jag kan sätta mig å sy när lusten faller på.. och det går ju inte utan symaskin.. Så därför har jag nu efter 30 minuters googlande beställt min alldeles egna symaskin! :-) En väldig enkel Singer.. jag behöver inte någon avancerad.. Och leverans inom 1-4 arbetsdagar så förhoppningsvis har jag den innan onsdag så då kan jag sy mitt babynest då på lediga dagen! kul kul!! Den ser jättetöntig ut, vit och rosa... ha ha.. men men, utseendet kvittar, framförallt när det kommer till en symaskin ;-) Och jaaaa, jag vet att den är supersimpel och saknar avancerade funktioner.. men jag är ingen expert och kommer bara sy enkla raksömmar och sicksack. Kommer bli görbra det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar