Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 20 januari 2013

Kusinvitamin

Igårkväll var vi på middag hos min kusin och hennes underbara familj. God mat och massa trevligt snack! De har två supergoa barn som gjorde att vi längtar ännu mer tills vi har vår lille hos oss :) Och deras mysiga hus gjorde oss återigen sugna på hus.. men men, det får dröja ett par år till... vi har så mkt vi vill göra innan vi vill lägga pengarna på hus. Fast vi ser fram emot den dagen vi har det så mysigt som dem :)

Vi har redan fått en hel del barngrejer från dem och fick nu ännu mer, så när vi körde hem så var både bagaget och baksätet fullt av grejer.. Så mysigt det kändes när jag tittade in genom fönstret till baksätet där bilbarnstolen satt.. (LÄNGTAR!) Vi är så tacksamma för allt vi fått!! Tack fina kusin!!

Nu ska jag köra till Emporia och shoppa present till världens bästa systerdotter :) Sen ska vi köra julgranen till tippen (strippade den igår) och sen blir det fölsedagskalas för bästa Tilda.

Helgen går så fort.. snart måndag igen.. och sen e det plötsligt onsdag då jag är ledig igen.. jobb torsdag, fredag å sen e det helg igen och så har en ny vecka gått.. tiden går riktigt fort nu!! 


1 kommentar:

  1. Tack själv! Jätteroligt att ni kom, vi gör om det när ni är tre! Kramar.

    SvaraRadera