Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 16 januari 2013

Life...

Livet är verkligen fullt av prövningar... Något av det värsta är nog när någon som står en nära blir sjuk och tynar bort, sakta men säkert..

2013 kommer bli ett år med blandade känslor.. Det kommer inkludera både lyckan med att bli mamma, lyckas hålla liv i relationen trots den stora omställningen som föräldraskap innebär, samt sorgen av att förlora någon som står mig nära.. Eventuellt två personer...

Jag ska fokusera på att leva i nuet, njuta av varje positiv händelse, ta till vara på den tid vi får och ta det en dag i taget.

Hade önskat att detta året skulle handla om min nya lilla familj.. Om att två ska bli tre.. Att få lov att fokusera på det.. på oss.. Tyvärr får man inte alltid som man vill.. That's life..

1 kommentar:

  1. <3 det är så sant. Vissa saker kan vi inte påverka men det är så tråkigt ändå när de händer, livet bjuder på både lycka och sorg. Stor kram till dig.

    SvaraRadera