Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 31 januari 2013

Mello!!

Åh läste nyss Amelies blogg å blev varse om att Mellon börjar på lördag!! Så nu vet jag vad man kommer göra om lördagskvällarna ;-D ha ha.. Älskade det under min uppväxt men tappade sugen för några år sen när de började med alla jäkla deltävlingar. Nu känner jag mig dock lite sugen igen.. typ nu passar det in i mitt liv att sitta hemma om lördagskvällarna. (får väl visserligen se hur mkt man hinner se när lille Ludde väl kommit till världen....) 

Hmm.. fast vi kanske inte hinner se så mkt ändå inser jag nu.. Nu på lördag ska vi ut å käka på Årstiderna kl 19 så vi hinner ju inte hem tills mellon börjar kl 20.. och nästa lördag fyller mamsen år så då e det kalas... och lördan därefter ska vi på 75-årskalas hos manges faster.. ha ha, ja det där med att sitta hemma om lördagskvällarna verkar ju inte börja än på några veckor.. jaja, det blir som det blir! Annars får jag se reprisen på söndan helt enkelt! Mello blir det iaf på ett eller annat sätt!

Euphoooooriaaaaaaa!

1 kommentar:

  1. Du kommer nog att hinna med Mello! Musik gillar alla bebisar.

    SvaraRadera