Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 16 januari 2013

Taking the day off

Handledsskydd is tha bomb!! Händerna har varken värkt eller domnat bort på hela natten :) Yaay!!

Har varit så slut de senaste dagarna så jag bestämde mig för att ta ledigt idag, och är så glad för det.. Inatt har jag knappt sovit förrän vid 5 på morgonen, innan dess har jag sovit kanske en kvart i taget pga värk i kroppen (inte händerna).. Och därefter har jag sovit ca en timme i taget fram till halv elva då jag gick upp.. Men det var guld värt att få de där extra sovtimmarna på förmiddagen!

Idag ska jag bara vila, på sin höjd promenera bort till kronprinsen för att hämta nya paket som kommit :) (yaay!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar