Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 13 januari 2013

Babyshower

Idag arrangerade min underbara vän Linda en Babyshower för mig :) Aldrig varit på något sådant förut och hade inte haft en tanke på något sådant, men tycker det var en supergullig och rolig grej som jag är såå tacksam för! Linda hade verkligen lagt ner sin själ i det, precis som i allt annat hon gör! En fantastisk vän!! Hon hade bjudit flera av mina vänner, gjort en fin blöjtårta, bakat supergoda cupcakes och planerat några roliga lekar. Bland annat så fick alla skriva ner på en lapp vilken datum de tror han föds, hans vikt och längd =) spännande att se vem som har rätt! Sen så hade alla köpt jättefina presenter, så gulligt!!

Och så fick jag ett jättefint halsband där de satt på nappar och även ett diadem med nappar på.. hihi...




En supermysig Smurf-filt från Amelie. Älskar den!!


Lilla Linnea var också med och charmade oss alla. Hon är en av de goaste ungarna jag nånsin träffat!



Fantastiskt goda och fina cupcakes som Linda gjort!


En helt bedårande blöjtårta, även den gjord av Linda =)


Är så tacksam för mina fina vänner som gjorde denna dagen för mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar