Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 7 januari 2013

It's all about the baby

Igår shoppade jag lite mer bebiskläder :) de är så gulliga! Men tycker att utbudet är lite snålt för de minsta :( och det e grymt svårt att hitta bodys som är omlott, ni vet att man kan knäppa upp dem på framsidan och inte behöver trä dem över huvudet.. Fått tydliga instruktioner från andra mammor att det är guld värt ;)

Jag vet att min blogg numera handlar om 99 % bebis.. Å att vissa tycker det e trist.. Men vet ni vad.. I don't give a fuck! För fan, jag ska ju bli MAMMA!!! Det finns ju inget större mirakel än det! Och det är min blogg som handlar om mitt liv, min vardag.. Så till er som tycker bebissnacket är trist har jag bara en sak att säga:

Deal with it or change the channel!! ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe det är nog lite ditt fel att jag drömde att jag var gravid i natt ;)

    SvaraRadera