Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 16 januari 2013

Me, myself and I

Så här har min utsikt sett ut hela dan! Soffan, magen å jag = true love! Såg på tv några timmar efter jag gick upp, sen somnade jag och sov TRE TIMMAR :) lovely!

Nu har jag varit lite duktig, städat upp i kök och vardagsrum vilket gick snabbt, ska nu äta lite rester å sen (om jag orkar) ska jag laga lite mat så jag har matlåda imorn. We will see.

Kom aldrig ut på den där korta promenaden till kronprinsen, men vet ni vad... Det gör inget! Detta vilande var precis vad jag behövde :) känner mig som en ny människa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar