Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 3 januari 2013

nu och då

Ett foto från nyår förra året och ett från i år.. jag ser stor skillnad ;-) ca 20 kg som skiljer.. (självklart sitter en stor del på magen)


 

och här e ett foto från 1 år  och 4 månader sen, där jag vägde ca 7-8 kg mindre än förra nyår.. kilon som smög sig på under vår långa bröllopsresa för drygt ett år sen. Det är detta som kommer vara mitt mål att nå senare i år!

  

Herregud, snacka om skillnad på bysten på översta och nedersta fotot!! ha ha.. det händer ju en hel del även där när man blir gravid ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar