Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 15 januari 2013

Jag ser det snöar <3

Så glad jag blev imorse när jag såg all snön som kommit under natten!! I looooove it :) visst, det tar lite längre tid att ta sig runt men det gör inget, snön gör mig glad!! Och det behövde jag idag efter denna tuffa natt.. Har ni provat att sova med kuddar under fötterna? Det e skitdrygt!!! Så idag är det den fina snön som hållit uppe mitt humör... Annars hade jag varit ett vrak..

Nu bär det av mot sjukhuset för andra och sista kurstillfället på profylaxkursen. Sen är vi redo för nedkomst!! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar