Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 2 januari 2013

Nikon D5100

Vi har förresten köpt en ny kamera - en systemkamera - Nikon D5100. Efter flera års tjat från Manges sida så blev det till sist en finfin kamera och den invigdes på nyår :) Måste erkänna att den e grymt bra! :) Se exempel nedan på när jag zoomade in en av julgransdekorationerna (ägget). snacka om skarpt! Så nu kommer ni få lite mer ordentliga foton att titta på här på bloggen!



Ägget är för övrigt ett av tre stycken som vi fått av Manges moster och de är alla så himla fina. De är kopier av de exklusiva Fabergé-äggen! Egentligen kanske de passar mer till påsken med tanke på formen men jag tycker de är så himla fina så jag vill ha dem i julgranen också. Får ju passa på att visa upp dem när chansen finns ;-)

För övrigt så måste jag göra ett litet tillägg.. den där julgranskakan som jag gjorde till julafton.. det var INTE jag som dekorerade den!! ha ha.. det fick jag hjälp med av en i familjen ;-) en kompis påpekade så fint häromdagen att hon hade blivit lite förvånad när jag lagt upp fotot på den och det såg ut som ett barn hade dekorerat.. ha ha.. Men den var dekorerad med kärlek och var supergod ;-)

Äsch, här får ni foto på de andra äggen också :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar