Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 19 januari 2014

Vecka två

Då har andra veckan av sockerfritt nästan passerat.. Å den har tyvärr inte varit lika lyckad som första.. Inte hållit mattiderna å ätit mer kolhydrater än vad planen var... Å pga att jag inte ätit ordentligt så föll jag för frestelsen i fredags å åt lite vingummin.. AJABAJA! 

Men nu ser vi framåt å lär av misstagen! Håll mattiderna så blir det inga såna dumma sockersug! 

Fortfarande ont i foten.. Så inga ordentliga promenader.. Är inte foten bättre nästa vecka så får jag kolla upp det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar