Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 7 januari 2014

Nu kör vi!

Dag 1! Nu e det slut på allt sött. Dagens frukost skulle va en bananpannkaka.. Men trots att det bara är TVÅ ingredienser så lyckades jag göra fel.. Ha ha.. Skyller på Ludde ;) istället för en banan å två ägg blev det två bananer å ett ägg.. Inte en chans att bli pannkaka så det blev scrambled banan/ägg :) sjukt sött med TVÅ bananer.. Så det gör jag inte om.. Men men.. Gör om gör rätt - imorgon. 


För övrigt så e det jobbigt att vi har choklad i typ hela huset.. Massa rester efter jul/nyår.. Detta var min utsikt på köksbordet.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar