Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 7 januari 2014

Banken

Var ett ärende på lokala banken idag. Bankmannen var väldigt pratglad. Trevligt.. förutom att jag kände mig sunkig å ville bara göra min insättning snabbt och obemärkt... Istället blev det en lätt intervju om min karriär i banken (jobbar ju i samma bank) å så avslutades det med en förmaning om att jag borde ut å prova jobba på kontor... Det är lixom "riktiga" banken.. Men jag VILL INTE!! Inte i dagsläget iaf! Jag ÄLSKAR mitt jobb å kan banne mig tänka mig jobba där till pensionen!! SÅ KUL ÄR DET!! Å ärligt talat verkar det inte alls kul att jobba på kontor.. Vi får väl se om jag ändrar mig i framtiden.. Men isf ligger det långt bort... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar